Vakantie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Carmen

04 April 2015 | Suriname, Paramaribo

We hebben 3 weken paasvakantie...
Vanaf vorige week woensdag moeten we drie weken niet naar stage. Nu is het dus tijd om dingen te gaan bezoeken! Tot nu toe heb ik 3 trips staan.
9 en 10 april gaan we naar Brownsberg (tour langs het Brokopondomeer en slapen in een hangmat)
11 t/m 14 gaan Quinty en ik naar Kabalebo. We vliegen met een vliegtuigje over het tropisch regenwout en overnachten in een mega mooi huis! We hebben er erg veel zin in.
17 april gaan Quinty en ik een quadtour maken. Zie je ons al gaan?

De afgelopen dagen hebben we heerlijk aan het zwembad gelegen, omdat het enorm warm was! 35 graden met af en toe wat wind.

Nog een giller! We zijn naar de bioscoop geweest naar Fast 7. Deze film is helemaal niks voor mij. Gelukkig hadden Quinty en ik snel ontdekt dat je van die stoelen had die wat naar achter konden. De film duurde 2u. Ik denk dat ik er ongeveer een half uur van heb gezien. Voor de rest heb ik heerlijk liggen slapen.

Gister ben ik samen met Quinty gaan fietsen door Paramaribo. We hebben veel gezien. Eigenlijk zou ik op de Munderschool stage lopen, maar door een verandering ben ik op de Vrije school geplaatst. Het was wel even leuk om de Munderschool te zien. Het zag er een mooie school uit!

's Avonds zijn Shauni, Quinty en ik heerlijk gaan eten bij het Pannenkoekenhuis. Wat hebben we gegeten? Geen pannenkoeken, maar een heerlijke kibbeling. De taxirit ernaar toe was ook erg leuk! We zagen dat hij een bak op het dak van de auto had laten zetten. We vroegen waarom dat was? Hij had ervaring dat er veel studenten met hem mee gingen op trip en dat ze erg veel spullen bij zich hadden. De spullen die niet in de auto konden konden ze nu in deze bak zetten. Maar waarom alleen maar spullen en geen mensen? Jahoor! Eenmaal thuis aangekomen zaten we met z'n 3e op het dak van de taxi! Alles kan hier in Suriname!

Mijn volgende blog zal mega lang zijn. Deze zal gaan over onze trip naar Brownsberg en Kabalebo.

Liefs vanuit het warme Suriname.

x Carmen



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Voor school ga ik de minor internationalisering doen. Ik ga van 19 februari tot en met 18 mei naar Suriname. Via deze weg kun je mij volgen. Groetjes, Carmen

Actief sinds 31 Dec. 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 7991

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 18 Mei 2015

Suriname

Landen bezocht: