De laatste 24u in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu De laatste 24u in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu

De laatste 24u in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Carmen

17 Mei 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!
Hier is mijn allerlaatste reisverslag. Morgen vlieg ik jammer genoeg weer terug naar Nederland. Eerlijk gezegd is het besef er nog niet. Om vanaf het begin te beginnen. Een lange tijd geleden liepen we op de HZ en toen zeiden we dat het nog 90 dagen was voordat we naar Suriname zouden gaan. Bij de voorbereiding hadden Shauni, Quinty en ik contact met een meisje die ook was geweest een aantal jaren geleden. Ze vertelde ons dat de tijd erg snel zou gaan. Nou, ik kan nu zeggen het gaat super snel! Ik heb een hele mooie tijd mogen meemaken. Verder ben ik super blij dat ik deze kans heb gekregen. Morgen gaan we de allerlaatste dingen nog doen. We worden om 13.30u opgehaald door onze vast taxi. Om 18u vlieg ik terug naar Nederland. Als het goed is zijn we geland om 07.30u lokale tijd. Stiekem zal ik blij zijn als ik iedereen weer kan zien, maar dit prachtige land en leuke mensen ga ik zeker missen! Genoeg redenen om terug te komen.