een aantal dagen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu een aantal dagen in Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Carmen Kerckhaert - WaarBenJij.nu

een aantal dagen in Suriname

Blijf op de hoogte en volg Carmen

24 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

3 dagen geleden zijn we naar een winkelcentrum geweest. Via onze huisgenoten hadden we een telefoonnummer gekregen van een betrouwbare taxi. Deze persoon had ons naar het winkelcentrum gebracht. Het was echt een grappige man! Hij kwam erachter dat we uit Nederland kwamen. De chauffeur vertelde dat uit de vrieskast kwamen en hier kwamen ontdooien! Erg jammer was dat hij ons niet kon terugbrengen naar huis, omdat hij iemand anders moest ophalen op het vliegveld. Dat was wel balen, want we hadden alleen zijn telefoonnummer. Gelukkig was er een aardige taxichauffeur die ons naar huis bracht.

Eergisteren zijn we naar de Palmentuin gegaan. Daarna zijn we wat gaan eten en drinken bij Zus & Zo.

Gisteren zijn we gaan zwemmen bij een hotel. Hier kregen we ook een lunch. Lang kon je niet in de zon liggen want je werd zo snel rood! Na veel ingesmeerd te hebben ben ik toch verbrand in m'n nek en schouders. 's Avonds hebben we er een uur over gedaan om een kokosnoot open te krijgen. Het uiteindelijke middel: de kokosnoot van het balkon laten vallen!

Vandaag ben ik samen met Quinty om 7u vanochtend gaan hardlopen. Toen was het nog niet zo warm. Vanmiddag gaan we om boodschappen. Vanavond gaan een huisgenoot voor ons koken.